Terug naar de homepage
Magazine
  Intro ►
  Lid worden
  Previews ►
    KOI 141
    KOI 140
    KOI 139
    KOI 138
    KOI 137
    KOI 136
    KOI 135
    KOI 134
    KOI 132
    KOI 131
    KOI 130 (2)
    KOI 130
    KOI 129
    KOI 128
    KOI 127
    KOI 126
    KOI 125
    KOI 124
    KOI 123
    KOI 122
    KOI 121
    KOI 120
    KOI 119
    KOI 118
    KOI 117
    KOI 116
    KOI 115
    KOI 114
    KOI 113
    KOI 112
    KOI 111
    KOI 110
    KOI 109
    KOI 108
    KOI 107
    KOI 106
    KOI 105
    KOI 104
    KOI 103
    KOI 102
    KOI 101
    KOI 100
    KOI 99
    KOI 98
    KOI 97
    KOI 96
    KOI 95
    KOI 94
    KOI 93
    KOI 92
    KOI 91
    KOI 90
    KOI 89
    KOI 88
    KOI 87
    KOI 86
    KOI 85
    KOI 84
    KOI 83
    KOI 82
    KOI 81
    KOI 80
    KOI 79
    KOI 78
    KOI 77
    KOI 76
    KOI 75
    KOI 74
    KOI 73
    KOI 72
    KOI 71
    KOI 70
    KOI 69
    KOI 67
    KOI 66
    KOI 65
    KOI 64
    KOI 63
    KOI 62
    KOI 53
    KOI 52
    KOI 51
    KOI 50
  Artikelen ►














KOI 130: EINDE VAN EEN TIJDPERK (2)
Zorgde ons eerste deel van de nieuwe preview misschien en beetje voor verwarring door het gebruik van de titel “Einde van een tijdperk” te gebruiken, dan willen we dit toch even rechtzetten… want ja, eindigden we onze preview niet met de woorden “Er staat u, als lid van de N.V.N., mooie momenten te wachten”?

Véél uitleg willen we hier echter niet neerschrijven, want dan wordt het allemaal een beetje langdradig.
Feit is, juist het geschreven woord in het magazine willen we in de toekomst “inkleuren”.
Natuurlijk denk u dan in de eerste plaats dat we van een Kohaku wel een Sanke of Showa willen maken, maar dan zit u er helemaal naast.
Vanaf deze nieuwe uitgave gaan we namelijk werken met audio-visuele elementen.
Een nieuw logo voegen we toe aan het magazine, een logo welk u in de toekomst vaak zal terugzien.
Het logo, geeft, mits een QR code een directe link naar ons nieuw opgezet YOU TUBE channel.
De bedoeling is eigenlijk eenvoudig. We gaan audio-visuele elementen toevoegen aan het geschreven woord.
Hoe het in zijn werk gaat?
Eigenlijk vrij eenvoudig! Laat ons een voorbeeld geven…

Je zit rustig op de bank een reportage te lezen over de laatste Harvest bij een kweker, bijvoorbeeld Marudo. Natuurlijk worden die monumentale beesten met de nodige mooie woorden omschreven en natuurlijk horen daar de mooiste beelden bij. Een voorbeeldje:
Maar dan ziet u daar plots dat nieuwe logo staan… Wat moet ik daar nou mee?

Eenvoudig. Je scant dat ding in met je smartphone (QR reader even gratis downloaden) en automatisch brengt je smartphone je naar ons nieuw kanaal toe, waar je het afvangen van die mudpond bijna “live” kan volgen.

Een voorbeeld van zo’n GO-LIVE logo?
Seconden later staat u als het ware met beide voeten in de mudpond, naast Hirasawa san!

In dit eerste “nieuwe tijdperk”-magazine kan u al meteen live-oogsten mee volgen van Marudo, NND en Hoshikin, en brengen we gedetailleerde background informatie bij een 15 pagina’s lange interview met Shigeru Dainichi. Maar natuurlijk, daar gaan we niet ophouden: Straks mag u GO LIVE logo’s verwachten bij interviews, vijverbouw, kwekers bezoeken, shows,… waaronder natuurlijk ook onze eigen Holland Koi Show.

Op de YOU TUBE pagina staat een drukknop genaamd “ABONNEREN”, druk er éénmaal op en u bent automatisch GRATIS abo. Voordeel is oa dat u bij elke nieuwe film die we plaatsen, automatisch een berichtje krijgt. Doe het meteen, want dan zit u  dit weekend al meteen op de juiste rij om de Shinkokai te volgen!

En nog één tip. We proberen alle video’s te plaatsen in High Definition. ’s Avonds laat voor de buis, wanneer er toch niets te zien valt op de gekende kanalen, het ideale moment om eens lekker te relaxen bij een van onze visuele bijdrages. Eén ding is zeker: Het geschreven woord in KOI magazine zal NOOIT meer hetzelfde zijn!